Savo užsakymą galite sekti iš pristatymo patvirtinimo el. pašto arba apsilankę Zillo.lt. Kai siuntinys bus išsiųstas, atsiųsime jums el. laišką su sekimo numeriu. Šiuo numeriu galite bet kada pasinaudoti ir patikrinti siuntos judėjimo eigą.
- Prisijunkite prie savo Zillo.lt paskyros.
- Pasirinkite Mano užsakymai.
- Pasirinkite Sekti siuntą.
Kartais atšaukiame užsakymus, kad sutaupytume jūsų laiko ir pinigų. Jei atšauksime užsakymą, iš jūsų nereikalausime jokių mokesčių.
Gali būti, kad jūsų kredito arba debeto kortelės sąskaitoje bus laikinai sulaikytas atšauktas užsakymas. Jūsų bankas, pateikdamas užsakymą, galėjo laikinai sulaikyti šią sumą ir, remdamasis savo taisyklėmis ir procedūromis, laikiną sulaikymą panaikins. Mes negalime panaikinti laikino sulaikymo. Jei turite klausimų dėl laikino sulaikymo, kreipkitės į savo banką. Kartais jis vadinamas autorizavimo sulaikymu ir jūsų sąskaitoje rodomas kaip laukiantis.
- jis viršijo mūsų taisykles dėl kiekio apribojimų ir masinių pirkimų.
- prekė nebėra sandėlyje.
- mūsų tinklalapyje buvo kainų ir kitų sąrašo klaidų.
- mūsų Kredito ir sukčiavimo prevencijos skyriui reikia daugiau informacijos.
- vežėjas arba pristatymo būdas buvo nepasiekiamas.
Gausite el. laišką, jei atšauksime bet kurią užsakymo dalį arba jei mums reikės daugiau informacijos užsakymui apdoroti.
Stengiamės neatsilikti nuo didėjančios populiarių prekių paklausos. Kartais vis dar pasitaiko, kad užsakymai prieš tranzitą vėluoja. Jei užsakymas vėluoja, realiuoju laiku išsiųsime užsakymo atnaujinimo el. laiškus.
- patikrino naujausius mūsų ir mūsų kurjerių partnerių el. laiškus.
- peržiūrėti savo sekimo informaciją kurjerio svetainėje, jei ji jums jau buvo pateikta
Jei vėluojate ilgiau, kreipkitės į mūsų klientų aptarnavimo skyrių naudodamiesi kontaktiniu puslapiu arba pokalbio su mumis mygtuku.
Jei vėluojama pristatyti suplanuotą siuntą, galime pranešti jums SMS žinute arba el. paštu ir pateikti patikslintas pristatymo datas.
Jei praėjus pristatymo terminui negavote užsakymo ir negavote jokių naujų pranešimų, kuriais apie tai informuotume, susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo skyriumi.
Jei kurjeris grąžins siuntą mums, su jumis susisieks kurjerio darbuotojas, kad pakeistų pristatymo terminą. Jei negalėsime jo perkelti, atšauksime jūsų pristatymo užsakymą.
Kurjeriai grąžina užsakymus, kai:
- jie negali rasti jūsų adreso.
- nerandama saugios vietos.
- esate nepasiekiamas.
- atšaukėte užsakymą.
Patikrinkite el. laiške esantį kvitą, kad sužinotumėte, ar prekė nebuvo sandėlyje arba buvo pakeista. Jei už prekę iš jūsų paėmėme mokestį, bet jos nėra jūsų siuntoje, susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo skyriumi naudodamiesi kontaktų puslapiu arba pasirinkite mygtuką "Kalbėkitės su mumis".
- Jūsų prekės gali būti pristatytos atskirai.
- Kiekviena siunta turės savo sekimo numerį.
- Apsilankykite pirkimo istorijoje, kad sužinotumėte, ar jūsų užsakymas buvo padalytas į kelias pakuotes.
- Jei gavote visas užsakymo pakuotes ir vis dar trūksta prekių, pasirinkite mygtuką Kalbėkitės su mumis.
Jei sekimo informacija rodo, kad jūsų siuntinys atvyko, bet jo nerandate:
- Kreipkitės į kurjerių bendrovės klientų aptarnavimo skyrių.
- Pasiteiraukite namiškių ir kaimynų.
- Peržiūrėkite savo Zillo.lt paskyroje išsaugotą adresą. Įsitikinkite, kad jame nėra rašybos ar skaičių klaidų.
- Palaukite dvi darbo dienas, kad sužinotumėte, ar jis bus pristatytas. Tai pasitaiko retai, bet kartais vežėjai gali pažymėti, kad siuntos pristatytos, kol jos dar nepristatytos.
Jei po dviejų darbo dienų vis dar jo negavote, kreipkitės į mūsų klientų aptarnavimo skyrių naudodamiesi kontaktiniu puslapiu arba pasirinkite mygtuką Kalbėtis su mumis.
Jei nuspręsite grąžinti prekę, įsitikinkite, kad prekę galima grąžinti, peržiūrėję mūsų grąžinimo taisykles.
Pateikti grąžinimo užklausą
Norėdami pradėti grąžinimo procedūrą, atsisiųskite šią formą, užpildykite ją ir atsiųskite mums el. paštu info@zillo.lt:
Atsisiųsti Zillo.lt grąžinimo formąGrąžinimo metodai
Yra du prekių grąžinimo būdai:
- Kurjerio paėmimo grafikas: Atsispausdinkite mūsų pateiktą grąžinimo etiketę, prisekite ją prie pakuotės ir paprašykite, kad prekę paimtų mūsų partneris kurjeris.
- Išlaipinkite į paėmimo stotį: Atsispausdinkite mūsų pateiktą grąžinimo etiketę, prisekite ją prie siuntinio ir atiduokite siuntinį artimiausioje siuntų paėmimo stotyje, priklausomai nuo etiketėje nurodyto kurjerio partnerio.
If you still haven’t received it after two business days, reach our customer care using the contact page or select the Chat with us button.
Svoris | 0-1 kg | 1-5 kg | 5-10 kg | 10-20 kg | 30-50 kg | 50-100 kg | 100-200+ kg |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Baltijos | €5.00 | €5.60 | €6.40 | €8.40 | €14.40 | €24.00 | €38.99 |
Iki 10 kg sveriančių užsakymų pristatymo kaina visose Baltijos šalyse - 6,99 euro. Pristatymo kaina gali skirtis priklausomai nuo produktų matmenų. Galutinė pristatymo kaina bus nurodyta užsakymo metu ir sąskaitoje faktūroje.
Jei bendras siuntos svoris neviršija 30 kg, kurjeris iškraus siuntą ir nuneš ją į pirmą saugią vietą jūsų adresu (pro buto, namo ar garažo duris, tačiau kurjeris neperneš siuntos per kambarius ar kiemą). Šiuo atveju nereikia užsakyti papildomų tvarkymo paslaugų.
Svarbu! Jei užsakyta prekė yra negabaritinė arba jei prekės dedamos ant padėklo, nepriklausomai nuo jų svorio (iki 30 kg), prekės nebus vežamos į vidų.
Jei siunta sveria daugiau nei 30 kg (pvz., didelė buitinė technika, baldai ir pan.), kurjeris padės jums iškrauti siuntą iš automobilio, bet neveš jos į norimą paskirties vietą.
Jei siuntos svoris yra 30-80 kg, rekomenduojame užsisakyti iškrovimo paslaugą už 19,99 EUR. Iškrovimo paslaugą teikia du kurjerių partneriai, ją galite užsisakyti paskambinę mūsų klientų aptarnavimo skyriaus telefonu +371 27218166 arba el. paštu info@zillo.lt.
Jei bendras užsakymo svoris viršija 80 kg, krovimo paslauga neteikiama. Kurjerių paslaugos "nuo durų iki durų" teikiamos visuose Baltijos šalių miestuose ir regionuose. Tokios prekės pristatomos ir iškraunamos tik krovininiais automobiliais jūsų nurodytu adresu. Turite užtikrinti sąlygas sunkvežimiui nuvažiuoti į pageidaujamą iškrovimo vietą, kitaip prekės nebus pristatytos. Rygoje, Taline, Vilniuje ir jų regionuose prekių pristatymas vyksta darbo dienomis nuo 8:00 iki 22:00. Kituose miestuose - nuo 8:00 iki 18:00. Užsakant šią paslaugą nėra galimybės pasirinkti pageidaujamo pristatymo laiko.
-
Check Order Status
- Užsakymo būsenos tikrinimas
- Gausite el. pašto patvirtinimą, kai jūsų prekės bus išsiųstos.
-
Turėkite adresų knygą
- Saugokite vardą ir adresą ir pasiekite juos, kad būtų galima lengvai išsiregistruoti.
-
Pridėti į norų sąrašus ir registrus
- Tvarkykite einamąjį mėgstamiausių daiktų ir planuojamų pirkinių sąrašą.
- Pasirinkite profilį.
- Pasirinkite Autorizuoti arba Registruoti paskyrą.
-
Du kartus įveskite savo el. pašto adresą ir slaptažodį ir pasirinkite Register Profile (registruoti profilį).
- Slaptažodį turi sudaryti aštuoni simboliai.
- Prisijunkite prie savo Zillo.lt paskyros.
- Pasirinkite profilį.
- Redaguokite informaciją, kurią norite pakeisti.
- Prisijunkite prie savo Zillo.lt paskyros.
- Pasirinkite profilį.
- Pasirinkite adresus.
- Pasirinkite Pridėti naują adresą šalia Pridėti pristatymo adresą arba Redaguoti arba Pašalinti šalia pristatymo adreso, kurį norite pakeisti.
- Atidarykite profilio puslapį arba prisijungimo puslapyje pasirinkite Pamiršau slaptažodį.
- Pasirinkite Siųsti kodą.
-
Patikrinkite savo el. laišką, kuriame rasite 6 skaitmenų kodą. Būtinai patikrinkite nepageidaujamų laiškų arba šlamšto aplanką.
- Šis kodas nustoja galioti po 30 minučių. Jei jūsų kodo galiojimo laikas baigėsi, galite paprašyti naujo kodo, atlikdami pirmiau nurodytus veiksmus.
- Įveskite 6 skaitmenų kodą ir pasirinkite Tęsti.
-
Įveskite naują slaptažodį, kurio anksčiau nenaudojote.
-
Jūsų slaptažodyje turi būti:
- Aštuoni simboliai
-
Jūsų slaptažodyje turi būti:
- Pasirinkite Sukurti naują slaptažodį ir prisijunkite.
- Prisijunkite prie savo "Zillo" paskyros svetainėje.
- Eiti į profilį.
- Pasirinkite Asmeninė informacija.
- Raskite langelį su užrašu Slaptažodis ir pasirinkite Redaguoti.
- Įveskite dabartinį slaptažodį.
- Įveskite naują slaptažodį, kurio anksčiau nenaudojote, ir pasirinkite Išsaugoti.
- Debetinės kortelės
- Kredito kortelės
- Banko pervedimai
- Kreditas piniginėje
-
Check Order Status
- Pasirinkite Mano užsakymai.
- Raskite norimą pirkinį.
- Pasirinkite Atsisiųsti sąskaitą faktūrą.
-
Kredito / debeto kortelė
- Iki 7 darbo dienų
-
Banko pervedimai
- Iki 8 darbo dienų
-
Kreditas piniginėje
- Iki 3 valandų
-
1 žingsnis: sukurkite paskyrą.
- Norėdami užsiregistruoti į PVM atskaitą, turite turėti paskyrą.
-
2 žingsnis: pateikite užsakymą.
- Užsakykite norimą produktą ir kasoje užpildykite savo įmonės duomenis.
-
3 žingsnis: susisiekite su mumis.
- Kreipkitės į mūsų klientų aptarnavimo skyrių naudodamiesi kontaktų puslapiu arba pasirinkite mygtuką "Kalbėkitės su mumis" ir paprašykite, kad jūsų užsakymas būtų įtrauktas į PVM atskaitą. Būtinai nurodykite savo užsakymo numerį.
-
4 veiksmas: gaukite patvirtinimą ir naują sąskaitą faktūrą.
- Patvirtinę jūsų PVM mokėtojo statusą, pateiksime jums PVM sąskaitą faktūrą.
Registracijos numeris | 40203129675 |
---|---|
PVM mokėtojo kodas | LV40203129675 |
Adresas | Ventspils, Andreja iela 6, LV-3601 |
Banko sąskaita | LV10PARX0020867940001 |
Bankininkystės paslaugų teikėjas | A/S "Citadele Banka" |
Garantijas noteikumi
1. Visām www.zillo.lv pirktajām precēm ir ražotāja garantija.
2. Ražotāja noteiktais garantijas termiņš precēm ir atšķirīgs, tas var būt līdz pieciem gadiem.
3. Informācija par ražotāja garantijas termiņu konkrētajai precei ir meklējama preces aprakstā vai ir iespējams pajautāt www.zillo.lv klientu konsultantam.
4. Gadījumos, kad ražotājs kādai precei būs noteicis garantijas termiņu, kas īsāks par diviem gadiem, patērētājs ir tiesīgs divu gadu laikā no pirkuma brīža iesniegt prasību par preces neatbilstību līguma noteikumiem.
5. Pretenzijas pieteikšanas tiesības ir spēkā, ja prece tika izmantota tikai paredzētājos apstākļos un tikai mājsaimniecībā.
6. Juridiskām personām, kas nav Patērētājs, tiek nodrošināts tikai Ražotāja noteiktais garantijas termiņš.
7. Informējam, ka ražotāja garantijas nosacījumi ir spēkā, ja pircējs var uzrādīt:
7.1. pirkumu apliecinošu dokumentu (čeks, pavadzīme);
7.2. ražotāja vai izplatītāja garantijas karti (gadījumā, ja ražotājs vai izplatītājs tādu ir ietvēris preces komplektācijā).
7.3. informāciju par sertificētajiem ražotāja servisa centriem vari atrast, ražotāja vai izplatītāja garantijas kartē, zvanot ražotājā pārstāvniecībai vai uz preces iepakojuma norādītajam izplatītājam, vai rakstot uz e-pastu: info@zillo.lv
8. Informējam, ka garantijas nosacījumi nav attiecināmi uz preces papildus piederumiem (piemēram, preces aksesuāriem), barošanas elementiem (piemēram, baterijas, akumulatori), piederumiem kuriem ir ierobežots resurss (piemēram, drošinātāji, austiņas, mikrofoni).
9. Ražotāja garantijas nosacījumi nav spēkā pret bojājumiem, kas radušies pircēja vai lietotāja vainas dēļ un tie ir:
9.1. precei ir garantijas plombu, sērijas numuru bojājumi;
9.2. prece nav lietota tai paredzētajām vajadzībām un nav ekspluatēta tā, kā tas ir norādīts preces lietošanas instrukcijā;
9.3. saskrāpētas, salauztas konstrukcijas, saplaisājis ekrāns, ieliets ūdens tam neparedzētajās vietās, nepareiziem līdzekļiem kopta prece, ja precē ir atrasti nepiederoši priekšmeti, ir pieļauta kukaiņu iekļūšana izstrādājumu iekšienē vai kādas citas pēdas, kas liecina par nepareizu preces ekspluatāciju;
9.4. ja bojājums radies barojošā sprieguma, telekomunikāciju, kabeļu tīklu neatbilstībai ražotāja noteiktajiem standartiem, strauju temperatūras svārstību dēļ, kā arī citu sadzīves un ārējo faktoru dēļ, piemēram, kvēpi, dūmi, putekļi, mitrums, triecieni, skrāpējumi;
9.5. ja izstrādājumā redzamas nekvalificēta remonta pēdas;
9.6. dabiska elementu nolietojuma gadījumos.
9.7. ja precei ir izmantoti nestandarta barošanas bloki, piederumi un rezerves daļas, kā arī izejmateriāli (piemēram, kārtridži, toneri u.c.), ko ražotājs nav sertificējis lietošanai ar noteikto preci, un ja tas ir izraisījis šīs preces bojājumus;
9.8. papildus aprīkojumam garantija netiek piemērota - baterijām, austiņām, savienojošiem kabeļiem, lādēšanas ierīcēm, pultīm).
9.9. ja preci pircējs ir izmantojis ražošanas vai profesionāliem mērķiem (gadījumā, ja konkrētā prece nav paredzēta šādiem nolūkiem);
9.10. garantija nedarbojas, ja radušies bojājumi nepareizas preces transportēšanas rezultātā.
10. Gadījumā, ja prece ir sabojājusies, pircējam ir šādas iespējas:
10.1. dodies uz ražotāja vai izplatītāja garantijas talonā norādīto servisa centru (līdzi ņemot pirkumu apliecinošu dokumentu un garantijas talonu) – rekomendējam kā visātrāko preces bojājuma novēršanas variantu;
10.2. piesaki garantijas servisu jebkurā laikā spiežot uz sadaļas "Piesaki servisu", un mūsu darbinieks ar jums sazināsies par turpmākajām darbībām.;
10.3. zvanīt pa tālruni, kur pircēju uzklausīs zillo.lv darbinieks un ieteiks labāko risinājumu.
11. Gadījumā, kad garantijas apkalpošana nav spēkā, bet pircējs atsakās no maksas remonta, tad pircējam ir jāsedz diagnostikas izmaksas, un pircējs saņem Servisa centra slēdzienu par konstatētajiem bojājumiem. Ja pircējs piekrīt maksas remontam, tad diagnostikas izmaksas nav jāsedz.
12. Sūdzību un ārpustiesas strīdu izskatīšanas kārtība.
Sūdzību par preču pieejamību vai kvalitāti lūdzam iesniegt elektroniski, nosūtot uz elektroniskā pasta adresi info@zillo.lv vai rakstveidā, nosūtot uz adresi . Sūdzība tiks izskatīta 15 darba dienu laikā no sūdzības saņemšanas dienas, atbildi nosūtot uz sūdzībā norādīto saziņas adresi.
Ja sūdzība tiks atzīta par nepamatotu un Jūs sūdzības atzīšanai par nepamatotu nepiekritīsiet, Jums ir tiesības izmantot normatīvajos aktos noteiktās alternatīvo strīdu risināšanas iespējas, iesniedzot preces pārdevējam rakstveida iesniegumu par ārpustiesas strīda risināšanu, norādot:
- vārdu, uzvārdu, kontaktinformāciju;
- iesnieguma iesniegšanas datumu;
- strīda būtību, prasījumus un to pamatojumu.
Informācija par ārpustiesas strīdu risināšanas iespējām un ārpustiesas strīdu risinātājiem:
- Informācija par strīdu risināšanas procesu: www.ptac.gov.lv/lv/content/stridu-risinasanas-process
- Informācija par ārpustiesas patērētāju strīdu risinātāju datubāzi: www.ptac.gov.lv/lv/content/arpustiesas-pateretaju-stridu-risinataju-datubaze
- Informācija par strīdu izšķiršanu tiešsaistē (SIT): Ja ir radusies problēma ar tiešsaistē nopirktu preci, klients var izmantot SIT platformu, lai iesniegtu sūdzību, ko izskatīs neatkarīga strīdu izšķiršanas struktūra. Links uz SIT platformu: ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=LV
Atgādinām, ka patērētājiem 24 mēnešu laikā no preces piegādes dienas ir likumā noteiktās tiesības pieteikt prasījumu par līguma noteikumiem neatbilstošu preci.
Noteikumi par atteikuma tiesību izmantošanu
1. Atteikuma tiesības:
1. Jums ir tiesības 14 (četrpadsmit) dienu laikā atteikties no šā līguma, neminot iemeslu.
2. Atteikuma tiesību izmantošana beigsies pēc 14 dienām, sākot no dienas, kad jūs esat ieguvis vai trešā persona, kas nav pārvadātājs un ko jūs esat norādījis, ir ieguvusi preces valdījumā.
3. Lai izmantotu atteikuma tiesības, jums ir jāinformē mūs SIA SME BALTIC, e-pasta adrese: info@zillo.lv par lēmumu atteikties no šā līguma.
4. Lai atteikuma tiesību termiņš būtu ievērots, pietiek, ja savu paziņojumu par atteikumu tiesību izmantošanu nosūtīsiet pirms atteikuma tiesību termiņa beigām.
2. Atteikuma radītās sekas:
5. Ja jūs atteiksieties no šā līguma, mēs jums atmaksāsim visus no jums saņemtos maksājumus, tostarp piegādes izmaksas (izņemot papildu izmaksas, kas radušās tādēļ, ka jūs esat izvēlējies piegādes veidu, kas nav mūsu piedāvātais vislētākais standarta piegādes veids), ne vēlāk kā 14 dienu laikā no dienas, kad mēs tikām informēti par jūsu lēmumu atteikties no šā līguma. Jebkurā gadījumā saistībā ar šādu atmaksāšanu no jums netiks iekasēta nekāda maksa.
6. Jums preces nodošana japiesaka zvanot uz tālruni , vai arī rakstiski sūtot ēpastu info@zillo.lv , bez nepamatotas kavēšanās un jebkurā gadījumā ne vēlāk, kā 14 dienu laikā no dienas, kad jūs mums paziņojāt savu lēmumu atteikties no šā līguma. Termiņš būs ievērots, ja jūs arī preces nosūtīsiet atpakaļ uz adresi , pirms 14 dienu termiņa beigām. Lūdzu ņemt vērā, ka SME BALTIC par precēm, kas sūtītas pa Ekprespastu, to pieņemšanas brīdī ir tiesības fiksēt iespējamos preces vizuālos bojājumus, kā arī komplektācijas saturu. Gadījumos, kad nosūtot preces uz SIA SME BALTIC klientu centru, izmantojot kurjerpastu, SIA SME BALTIC konstatēs preces bojājumus vai preces neatbilstību vizuālajam stāvoklim un komplektācijai uz preces saņemšanas brīdi, Jūs tiksiet informēts un Jums tiks nosūtīta konstatācijas akta kopija.
7. Jums būs jāsedz ar preču atpakaļ atdošanu saistītās tiešās izmaksas. Maksimālās izmaksas varētu būt aptuveni 50 EUR.
8. Jūs esat atbildīgs tikai par preču vērtības samazināšanos, ja preces izmantotas nevis tāpēc, lai konstatētu šo preču raksturu, īpašības un darbību, bet citos nolūkos.
9. Atteikuma tiesību izmantošanas termiņā jums ir tiesības preci lietot tiktāl, cik tas nepieciešams preces rakstura, īpašību un darbības pārbaudei. (tikpat lielā mērā, cik to varētu izdarīt pirms preces iegādes parastajā veikalā, piemēram, portatīvajiem datoriem iepazīties vizuāli ar datora izskatu, izmēru, taču neveicot nekādas manipulācijas, tai skaitā aktivizējot uz datora preinstalētu operētājsistēmu; mobilajiem telefoniem - nenoplēšot aizsargplēves, ieslēgt, neievietojot SIM karti un neveicot zvanus, nesinhronizējot datus utt.). Izmantojot atteikuma tiesības, Jūs esat atbildīgs par preces lietošanu, kas pārsniedz preces rakstura, īpašību un darbības pārbaudes nolūkam paredzēto. Jūs esat atbildīgs par tādu preces lietošanu atteikuma tiesību izmantošanas termiņā, kas nav savienojama ar labas ticības principu, kā arī par preces vērtības, kvalitātes un drošuma samazināšanos.
SIA SME BALTIC lūdz patērētājus preci lietot tiktāl, cik tas nepieciešams preces rakstura, īpašību un darbības pārbaudei, piemēram, preci lietot tik daudz, cik to varētu izdarīt pirms preces iegādes parastajā veikalā, piemēram, portatīvajiem datoriem iepazīties vizuāli ar datora izskatu, izmēru, bet lūgums neveikt nekādas manipulācijas, tai skaitā aktivizēt uz datora preinstalētu operētājsistēmu; mobilajiem telefoniem - nenoplēst aizsargplēves, ieslēgt preci, neievietojot SIM karti un neveikt zvanus, nesinhronizēt datus utt.
10. Jūs esat atbildīgs par preces kvalitātes un drošuma saglabāšanu atteikuma tiesību realizēšanas termiņā.
11. Izņemot šo noteikumu 12. punktā norādītos gadījumus, Jūs varat izmantot atteikuma tiesības un vienpusēji atkāpties no līguma 14 dienu laikā, sedzot:
11.1. izdevumus par preces piegādi, kas nav SIA SME BALTIC piedāvātais vislētākais standarta piegādes veids;
11.2. preces atpakaļatdošanas tiešās izmaksas, izņemot gadījumus, kad SIA SME BALTIC ir piekritis segt šīs izmaksas vai nav informējis Jūs, ka Jums ir jāsedz izmaksas;
11.3. preces vērtības samazināšanos, ja prece izmantota citā nolūkā, nevis preces rakstura, īpašību un darbības noskaidrošanai, ko apliecina preces ražotāja autorizētajā servisā veiktā diagnostika. Jūs neesat atbildīgs par preces vērtības samazināšanos, ja SIA SME BALTIC nebūs Jūs informējis par atteikuma tiesībām patērētāju tiesību aizsardzību regulējošos normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā;
3. Patērētājs nevar izmantot atteikuma tiesības:
12. Ministru kabineta 2014.gada 20.maija noteikumu Nr.255 “Noteikumi par distances līgumu” 22.punktā noteiktajos gadījumos, tajā skaitā, ja:
preces cena ir atkarīga no finanšu tirgus svārstībām, kuras pārdevējs nevar kontrolēt un kuras var rasties atteikumu tiesību termiņā;
preces tiek izgatavotas pēc patērētāja norādījumiem vai ir nepārprotami personalizētas;
prece ātri bojājas vai tai drīz beidzas derīguma termiņš;
patērētājs ir atvēris iepakojumu precei, kuru veselības un higiēnas apsvērumu dēļ nevar atdot atpakaļ, tādām precēm, kā el.zobu birste, epilators, el.bārdas skuveklis, bārdas/matu trimmeris, el.matu griežamā mašīna, ausīs ieliekamās audio austiņas un citas tamlīdzīga rakstura preces, ja ir atvērts šo preču iepakojums un/vai ir bojāta drošības plombe;
prece, tās īpašību dēļ pēc piegādes neatgriezeniski sajauksies ar citām lietām;
patērētājs ir pieprasījis pārdevējam vai pakalpojuma sniedzējam ierasties un veikt steidzamus remontdarbus vai tehniskās apkopes darbus. Ja pārdevējs vai pakalpojuma sniedzējs, ierodoties pie patērētāja, sniedz papildu pakalpojumu vai piegādā preces, kas nav nepieciešamās rezerves daļas, lai veiktu remontdarbus vai tehniskās apkopes darbus, atteikuma tiesības ir piemērojamas minētajiem papildu pakalpojumiem vai precēm;
patērētājs ir atvēris audioierakstu vai videoierakstu, vai datorprogrammu iepakojumu;
līgums noslēgts par digitālā satura piegādi, kas netiek piegādāts pastāvīgā datu nesējā, ja digitālā satura piegāde ir uzsākta ar patērētāja iepriekš skaidri paustu piekrišanu un apliecinājumu par atteikuma tiesību zaudēšanu;
13. Pirkuma līguma kopijas interneta veikals zillo.lv neuzglabā.
14. Lai izlabotu pasūtījuma laikā ieviesušās ievadkļūdas, lūdzu, sazinieties ar mums pa telefonu () vai sūtiet e-pastu: info@zillo.lv
15. Pirkuma pieteikumu Jūs varat aizpildīt latviešu vai krievu valodā.
16. SIA SME BALTIC interneta vietnē www.zillo.lv ir ievietotas veidlapas par atteikuma tiesību izmantošanu. Lejuplādēt
17. Interneta veikalā www.zillo.lv apskatāmo preču attēli var nedaudz atšķirties no piedāvātās preces. Lai precizētu vai konkretizētu preces raksturojumu vai novērstu ar tās pasūtīšanu saistītās neskaidrības, lūdzam sazināties ar www.zillo.lv pa epastu: info@zillo.lv, lai izvairītos no nepatīkamiem pārpratumiem.
18. SIA SME BALTIC informē, ka konstatējot atpakaļ atdotās preces vērtības zudumu, vērsīsies tiesā ar prasības pieteikumu par SIA SME BALTIC radīto zaudējumu segšanu, kas radušies patērētāja rīcības rezultātā.
19. Sūdzību par preču pieejamību vai kvalitāti lūdzam iesniegt elektroniski, nosūtot uz šādu elektroniskā pasta adresi – info@zillo.lv vai lūdzam sūdzību iesniegt rakstveidā, nosūtot uz šādu adresi:
Sūdzība tiks izskatīta 30 dienu laikā no sūdzības saņemšanas dienas, atbildi nosūtot uz sūdzībā norādīto saziņas adresi.
PREKIŲ PIRKIMO-PARDAVIMO SĄLYGOS
1.1. Šios pirkimo sąlygos kartu su jose nurodytais dokumentais nuostatuose, yra skirti informacijai apie SIA SME BALTIC teikti („Pardavėjas“), taip pat internetinėje parduotuvėje parduodamos prekės pirkimo – pardavimo sąlygų („Sąlygos“) nustatymui asmenims, kurie nurodytas Nuostatų 5.1 punkte („Pirkėjas“), ir kurie perka prekes („Gaminiai“) internetinėje parduotuvėje www.zillo.lv.
2.1. Šios sąlygos taikomos perkant produktus nurodytu adresu www.zillo.lv („internetinė parduotuvė“). Pardavėjas yra SIA SME BALTIC - Latvija Latvijos Respublikoje tinkamai registruota ir veikianti įmonė, teisinis registracijos numeris: 40203129675, juridinis adresas - Andreja iela 6, Latvija , LV-3601 Duomenys apie Pardavėją renkami ir saugomi – Juridinių asmenų registre registro tvarkytoja yra valstybės įmonė "Verslo registras"..
3.1. Internetinėje parduotuvėje pateikti Prekių vaizdai yra iliustracinio pobūdžio. Nepaisant to, kad Pardavėjas daro viską, kad atitiktų Prekių spalvas atspindėtas kiek įmanoma tiksliau, Pardavėjas negali garantuoti, kad Pirkėjas įrenginio ekranas tiksliai atspindės Produktų spalvas. Pirkėjas supranta, kad Prekės gali šiek tiek skirtis nuo jų paveikslėlių.
4.1. Pardavėjas Pirkėjo asmens duomenis tvarko vadovaudamasis Privatumo politika politika. Atsižvelgiant į tai, kad Privatumo politikoje teigiama Taisyklės ir sąlygos, rekomenduojame Pirkėjui atidžiai jas perskaityti ir užtikrinti, kad jam būtų suprantamos visos Privatumo politikos nuostatos ir priimtina.
Privatumo politika
KAIP NAUDOJOME JŪSŲ INFORMACIJĄ
Šiame skyriuje pateikiama ši informacija:
- mes tvarkomų asmens duomenų kategorijas;
- šaltiniai ir konkrečios asmens duomenų kategorijos, negautos tiesiogiai iš jūsų;
- jūsų asmens duomenų tvarkymo tikslai; ir tvarkymo teisinis pagrindas.
Mes apdorojame jūsų paskyros duomenis („paskyros duomenys“). Sąskaitos duomenys gali apimti jūsų vardą ir el. pašto adresą, telefono numerį ir kitus duomenis, kuriuos pateikiate registracijos metu, taip pat jūsų pirkimo istoriją. Šie duomenys gaunami tiesiogiai iš jūsų. Tvarkome paskyros duomenis, kad galėtume valdyti svetainę, teikti paslaugas, užtikrinti svetainės ir paslaugų saugumą bei bendrauti su Jumis. Teisinis šio tvarkymo pagrindas yra abipusio susitarimo vykdymas ir (arba) sutarties sudarymas jūsų prašymu, taip pat mūsų teisėti interesai, būtent mūsų svetainės ir paslaugų stebėjimas ir tobulinimas.
Mes apdorojame informaciją, susijusią su mūsų paslaugų teikimu mūsų svetainėje ("sandorių duomenys"). Operacijų duomenys gali apimti jūsų kontaktinę informaciją, banko sąskaitos informaciją ir operacijų informaciją. Sandorių duomenys tvarkomi siekiant pristatyti prekes ir paslaugas bei išlaikyti tikslius šių operacijų įrašus. Teisinis šio tvarkymo pagrindas yra abipusio susitarimo vykdymas ir (arba) sutarties sudarymas jūsų prašymu, taip pat mūsų teisėti interesai, būtent tinkamas mūsų svetainės ir prekybos administravimas.
Galime apdoroti informaciją apie jūsų vartojimo paskolos paraišką („lizingo duomenys“). Lizingo duomenys gali apimti duomenis apie jūsų užimtumą, šeimyninę padėtį, informaciją apie mokumą ir kitus duomenis. Lizingo duomenys tvarkomi tik siekiant susisiekti su vartojimo kredito bendrovėmis dėl galimo vartojimo kredito užstato, reikalingo apmokėti už įsigytas prekes, pasirinkus atidėto mokėjimo variantą. Teisinis šio tvarkymo pagrindas yra abipusio susitarimo vykdymas ir (arba) sutarties sudarymas jūsų prašymu.
Galime apdoroti informaciją, kurią pateikiate prisiregistruodami gauti el. laiškus ir naujienlaiškius („pranešimų duomenys“). Pranešimų duomenys tvarkomi, kad būtų siunčiami jums svarbūs pranešimai ir naujienos. Teisinis šio tvarkymo pagrindas yra jūsų sutikimas. Be to, jei mes jau pardavėme jums prekes ar suteikėme paslaugas savo svetainėje, o jūs neprieštaraujate, pranešimų duomenis galime tvarkyti remdamiesi savo teisėtais interesais, būtent siekdami palaikyti ir pagerinti santykius su klientais.
Galime apdoroti informaciją, susijusią su bet kokiu jūsų mums siunčiamu pranešimu („susirašinėjimo duomenys“). Korespondencijos duomenys gali apimti komunikacijos turinį ir su ryšiu susijusius metaduomenis. Jei bendravimas pradedamas naudojant mūsų svetainės kontaktines formas, svetainė generuos su susirašinėjimu susijusius metaduomenis. Korespondencijos duomenys tvarkomi siekiant su jumis susisiekti ir saugoti įrašus. Teisinis šio tvarkymo pagrindas yra mūsų teisėti interesai, būtent tinkamas mūsų svetainės ir verslo administravimas, vienodos ir kokybiškos konsultavimo praktikos teikimas bei ginčų tarp jūsų ir mūsų darbuotojų sprendimas.
Mes galime tvarkyti jūsų asmens duomenis, kaip nurodyta šiame pranešime, jei tai būtina siekiant patenkinti arba apginti teisinius reikalavimus, kylančius iš teisminių, administracinių ar kitų neteisminių procesų. Teisinis šio tvarkymo pagrindas yra mūsų teisėti interesai, būtent mūsų, jūsų ir kitų asmenų teisinių teisių apsauga ir įgyvendinimas.
Be konkrečių tikslų, dėl kurių turime teisę tvarkyti jūsų asmens duomenis, kaip nurodyta pirmiau, mes taip pat turime teisę tvarkyti jūsų asmens duomenis, kai toks tvarkymas būtinas, kad būtų laikomasi mūsų teisinių įsipareigojimų.
KOKIĄ ASMENINĘ INFORMACIJĄ TEIKIAME TREČIAMS ŠALIMS
Norime užsitarnauti ir išlaikyti jūsų pasitikėjimą. Norėdami tai pasiekti, mes dalinsimės jūsų asmenine informacija tik esant reikalui.
Turime teisę dalytis jūsų duomenimis su šių kategorijų trečiosiomis šalimis, kad galėtume teikti jums šiame pranešime aprašytas paslaugas:
- Turime teisę atskleisti jūsų asmens duomenis bet kuriai iš mūsų grupės įmonių (įskaitant mūsų dukterines įmones ir kontroliuojančią bendrovę bei kitas jos dukterines įmones);
- Turime teisę atskleisti jūsų asmens duomenis savo draudikams ir profesionaliems patarėjams, kad galėtume valdyti riziką, gauti profesionalų patarimą arba pareikšti, vykdyti ar apginti pretenzijas;
- Finansines operacijas, susijusias su prekių pirkimu mūsų svetainėje, gali apdoroti mūsų mokėjimo paslaugų teikėjai. Su mokėjimo paslaugų teikėjais dalijamės jūsų operacijų informacija tik tiek, kiek tai būtina jūsų mokėjimo, pinigų grąžinimo ir skundo tikslais.
- Turime teisę atskleisti jūsų asmens duomenis kitiems paslaugų teikėjams, kad galėtume teikti konkrečias paslaugas. Pavyzdžiui, svetainių prieglobos paslaugų teikėjai, pristatymo įmonės, serveriai ir jų priežiūros paslaugų teikėjai, el. pašto ir SMS paslaugų teikėjai. Subrangovų samdymo atveju imsimės visų būtinų veiksmų, kad mūsų duomenų tvarkytojai užtikrintų asmens duomenų konfidencialumą.
- Jei pasirinksite atidėto mokėjimo parinktį, vartojimo kredito bendrovėms atskleisime jūsų asmens duomenis, aiškiai nurodytus mokėjimo formoje. Tokie duomenys apima sandorių duomenis ir lizingo duomenis. Atsižvelgiant į tai, kad vartojimo kredito bendrovės, gavusios šią informaciją, duomenis tvarko kaip nepriklausomas duomenų valdytojas, prieš patvirtinant duomenų perdavimą, rekomenduojame susipažinti su šių kredito įstaigų privatumo politika.
Be ypatingų atvejų, mes turime teisę atskleisti jūsų asmens duomenis, kad įvykdytume savo teisinius įsipareigojimus.
Šiame punkte nurodytos trečiosios šalys taip pat gali būti registruotos už Latvijos Respublikos, Europos Sąjungos ar Europos ekonominė erdvė. Jei tokiems asmenims siųsime Jūsų asmens duomenis, imsimės visų pagrįstų veiksmų, kad užtikrintume, jog Jūsų privatumas būtų tinkamai apsaugotas. Norėdami gauti daugiau informacijos apie tinkamas saugumo priemones, galite susisiekti su mumis info@zillo.lv
KIEK ILGAI SAUGOME JŪSŲ ASMENINĘ INFORMACIJĄ
Jūsų asmens duomenys, kuriuos tvarkome konkrečiam tikslui ar tikslams, nėra saugomi ilgiau, nei to reikia tam tikslui ar tikslams pasiekti. Bet kokiu atveju jie saugomi ne ilgiau kaip:
- Paskyros duomenys bus saugomi ne ilgiau kaip 3 (trejus) metus nuo paskutinio prisijungimo prie paskyros arba paskutinio pirkimo (atsižvelgiant į tai, kuri data vėlesnė);
- operacijų duomenys bus saugomi ne ilgiau kaip 10 (dešimt) metų po paslaugos teikimo pabaigos;
- lizingo duomenys bus saugomi ne ilgiau nei iki užsakymo įvykdymo ar atšaukimo;
- pranešimų duomenys bus saugomi ne ilgiau kaip 3 (trejus) metus nuo paskutinio prisijungimo prie paskyros arba paskutinio pirkimo (atsižvelgiant į tai, kuri data vėlesnė);
- korespondencijos duomenys bus saugomi ne ilgiau kaip 2 (dvejus) metus nuo bendravimo pabaigos.
Kartais negalime tiksliai pasakyti, kiek laiko saugosime jūsų asmens duomenis. Pavyzdžiui, prieigos duomenys bus saugomi tol, kol to reikia konkrečiais tikslais.
Nepaisydami kitų šio skyriaus nuostatų, mes turime teisę saugoti jūsų asmens duomenis, jei tai būtina mūsų teisiniams įsipareigojimams įvykdyti.
Kartais negalime tiksliai pasakyti, kiek laiko saugosime jūsų asmens duomenis. Pavyzdžiui, prieigos duomenys bus saugomi tol, kol bus reikalinga konkretiems tikslams. Turime teisę saugoti jūsų asmens duomenis, jei tai būtina siekiant įvykdyti mums privalomą teisinę prievolę.
INFORMACIJA APIE RINKODAROS PRANEŠIMUS
Jei sutikote (-us), atsiųsime jums rinkodaros pranešimus el. paštu arba teksto pranešimu, kad pateiktume jums naujausią informaciją, kuri padės jums peržiūrėti ir rasti mūsų produktus.
Galite bet kada atsisakyti gauti rinkodaros pranešimus iš www.zillo.lv.
Tai galite padaryti taip:
Bet kuriame el. laiške spustelėjus nuorodą „atsisakyti prenumeratos“;
Susisiekę su mūsų klientų aptarnavimo komanda: info@zillo.lv
- Jei atsisakysite gauti rinkodaros pranešimus, atnaujinsime jūsų profilį, siekdami užtikrinti, kad ateityje tokių pranešimų negautumėte.
- Atminkite, kad www.zillo.lv apima platų tarpusavyje susijusių paslaugų tinklą, todėl gali praeiti kelios dienos, kol informacija bus atnaujinta visose mūsų sistemose, todėl galite gauti iš mūsų pranešimus, kol apdorosime jūsų užklausą.< /li>
Rinkodaros pranešimų gavimo atsisakymas nereiškia, kad komunikacija apie Paslaugas, pvz., užsakymų atnaujinimai, bus nutraukta.
JŪSŲ TEISĖS
Šioje pranešimo dalyje apžvelgiamos jūsų teisės pagal duomenų apsaugos taisykles. Kadangi kai kurios teisės yra sudėtingos, šis pranešimas apima tik pagrindinius aspektus. Prašome peržiūrėti atitinkamus teisės aktus ir gaires, kad gautumėte visą informaciją apie savo teises.
Turite šias teises, susijusias su savo asmenine informacija:
- Teisės gauti prieigą prie mūsų turimos asmeninės informacijos;
- Teisė reikalauti ištaisyti netikslią asmeninę informaciją, kurią turime apie jus. (Tačiau daugumą informacijos galite pataisyti skiltyje Mano nustatymai https://www.zillo.lv/veikals/account/settings);
- Teisė reikalauti ištrinti jūsų duomenis;
- Teisė apriboti duomenų tvarkymą;
- Teisė nesutikti su duomenų tvarkymu;
- Teisė į duomenų perkeliamumą;
- Teisė pateikti skundą priežiūros institucijai;
- Teisė atšaukti sutikimą.
Jei norite pasinaudoti savo teisėmis, pateikti skundą arba jei turite klausimų, susisiekite su mumis el. paštu: info@zillo.lv
1. Teisė susipažinti su duomenimis. Jūs turite teisę duoti sutikimą arba nesutikti, kad mes tvarkytume jūsų asmens duomenis, o jei mes tai darome, susipažinti su savo asmens duomenimis ir kita papildoma informacija. Papildoma informacija apima informaciją apie tvarkymo tikslus, tvarkomų asmens duomenų kategorijas ir asmens duomenų gavėjus. Darant prielaidą, kad kitų asmenų teisės ir laisvės nebus paveiktos, pateiksime jūsų asmens duomenų kopiją. 2. Teisė patikslinti duomenis. Jūs turite teisę ištaisyti bet kokius savo duomenis, kurie yra netikslūs, ir, atsižvelgdami į tvarkymo tikslus, turite teisę papildyti visus duomenis, kurie yra neišsamūs. 3. Kai kuriais atvejais turite teisę ištrinti savo asmens duomenis. Tokie atvejai apima: (I) asmens duomenys nebereikalingi siekiant tikslų, dėl kurių jie buvo surinkti ar kitaip tvarkomi; (II) atšaukiate savo sutikimą ir nėra jokio kito teisėto pagrindo tvarkyti; (c) jūs prieštaraujate duomenų tvarkymui pagal tam tikras duomenų apsaugos taisykles; d) tvarkymas atliekamas rinkodaros tikslais; arba e) asmens duomenys buvo tvarkomi neteisėtai. Tačiau kai kuriais atvejais negalėsite pasinaudoti šia teise. Išimtiniai atvejai, kai tvarkyti būtina, yra šie: (I) naudotis saviraiškos ir informacijos laisve; (II) laikytis mūsų teisinių įsipareigojimų; arba (III) pareikšti, įgyvendinti arba apginti teisinius reikalavimus. 4. Tam tikrais atvejais turite teisę apriboti apdorojimą. Tokie atvejai apima: (a) jūs ginčijate asmens duomenų tikslumą; (b) tvarkymas yra neteisėtas ir jūs prieštaraujate, kad asmens duomenys būtų ištrinti; (c) mums nebereikia asmens duomenų tvarkymui, bet jums jų reikia teisiniams reikalavimams pareikšti, įgyvendinti ar ginti; (d) prieštaraujate tvarkymui remdamiesi viešaisiais arba teisėtais interesais, kol toks prieštaravimas bus patvirtintas. Jei tvarkymas yra apribotas pagal tai, kas išdėstyta aukščiau, mes turime teisę toliau saugoti jūsų asmens duomenis. Tačiau mes jį tvarkysime tik: (I) gavę jūsų sutikimą; (II) pareikšti, įgyvendinti arba ginti teisinius reikalavimus; (III) apsaugoti kito asmens ar subjekto teises; arba (IV) siekiant įgyvendinti svarbius viešuosius interesus. 5. Jūs turite teisę nesutikti, kad mes tvarkytume jūsų asmens duomenis, atsižvelgiant į jūsų konkrečią situaciją. Tačiau tai įmanoma tiek, kiek mums reikia duomenų tvarkymo pagal mūsų ar trečiosios šalies teisėtus interesus. Jei prieštaraujate tokiam tvarkymui, mes nustosime tvarkyti jūsų asmens informaciją, nebent galėsime įrodyti teisėtą duomenų tvarkymo priežastį, kuri yra svarbesnė už jūsų interesus, teises ir laisves, arba jei tvarkymas yra būtinas teisiniams reikalavimams pareikšti, įgyvendinti ar apginti. ; p> 6. Jūs turite teisę nesutikti, kad mes tvarkytume jūsų asmens duomenis tiesioginės rinkodaros tikslais. Jei prieštaraujate tokiam tvarkymui, šiuo tikslu nustosime tvarkyti jūsų asmens duomenis. 7. Jūs turite teisę nesutikti, kad jūsų asmens duomenis tvarkytume mokslinių ar istorinių tyrimų arba statistikos tikslais. Jei prieštaraujate tokiam tvarkymui, mes nustosime tvarkyti jūsų asmeninę informaciją, nebent tvarkymas yra būtinas siekiant atlikti užduotį, atliekamą visuomenės labui. 8. Teisė į duomenų perkeliamumą. Tiek, kiek mūsų teisinė apdorojimo priežastis yra: jūsų sutikimas; arba Vykdydami sutartį ar atlikdami veiklą jūsų prašymu prieš sudarant sutartį, turite teisę gauti iš mūsų savo asmens duomenis susistemintu, įprastai naudojamu ir kompiuterio skaitomu formatu. Tačiau šios teisės negalimos, jeigu jų įgyvendinimas neigiamai veikia kitų asmenų teises ir laisves. 9. Jei manote, kad jūsų asmeninės informacijos tvarkymas pažeidžia duomenų apsaugos taisykles, turite teisėtą teisę pateikti skundą Valstybinei duomenų inspekcijai adresu Blaumaņa iela 11/13, Rīga, LV-1011, www.dvi.gov.lv , arba kita priežiūros institucija įstaigai pagal Jūsų nuolatinės gyvenamosios vietos, darbo vietos ar galimo pažeidimo vietos adresą. 10. Jei jūsų asmeninės informacijos tvarkymas grindžiamas jūsų sutikimu, jūs turite teisę bet kada atšaukti savo sutikimą. Sutikimo atšaukimas neturės įtakos duomenų tvarkymo iki sutikimo atšaukimo teisėtumui.KITA SVARBI PRIVATUMO INFORMACIJA
Trečiųjų šalių svetainės
Galime bendradarbiauti su trečiosiomis šalimis, paprastai vadinamomis paslaugų teikėjais, kurios yra įgaliotos mūsų svetainėse arba mūsų paslaugose, programose ir įrankiuose jūsų sutikimu patalpinti trečiųjų šalių slapukus. Šie paslaugų teikėjai leidžia mums suteikti jums geresnę, greitesnę ir saugesnę svetainę.
Atminkite, kad trečiųjų šalių slapukams taikomos trečiųjų šalių privatumo politikos, todėl mes nesame atsakingi už šias privatumo politikos nuostatas.
Vaikų asmens duomenys
Mūsų svetainėje teikiamos paslaugos skirtos vyresniems nei 14 metų asmenims. Individualiose lojalumo programose arba konkurso sąlygose gali būti nustatytas kitoks arba didesnis minimalus dalyvio amžiaus limitas.
Jei kiltų pagrįstų abejonių dėl šioje dalyje nurodyto amžiaus nesulaukusio asmens duomenų tvarkymo, tokius asmens duomenis ištrinsime iš duomenų bazių.
PAKEITIMAI, KAIP SAUGOME JŪSŲ PRIVATUMĄ
Kartkartėmis galime pakeisti šį pranešimą, kad atspindėtų, kaip apdorojame jūsų duomenis. Jei atliksime esminius pakeitimus, apie tai jus informuosime savo svetainėje ar kitu būdu, pavyzdžiui, el. paštu, kad galėtumėte peržiūrėti pakeitimus prieš toliau naudodamiesi mūsų svetaine.
KAIP NAUDOJAM Slapukais
Kaip ir kitose svetainėse, mes taip pat naudojame slapukus. Slapukai yra nedideli duomenų failai, leidžiantys užtikrinti greitesnę ir saugesnę svetainę. Kai lankotės mūsų svetainėse, paslaugų skyriuose, programėlėse, įrankiuose ar pokalbių svetainėse arba su jomis sąveikaujate, mes arba mūsų įgalioti paslaugų teikėjai galime naudoti slapukus, kad suteiktume jums geresnę, greitesnę ir saugesnę svetainę ir reklamos tikslais. p>
- (2) Kaip galite valdyti slapukus?
- (3) Kokius slapukus naudojame?
Paprastai slapukuose nėra jokios informacijos, kuri galėtų identifikuoti naudotoją, tačiau mūsų turima jūsų asmeninė informacija gali būti susieta su slapukų gauta arba saugoma informacija.
Trys slapukų tvarkymo būdai:Išoriniai šaltiniai (1)
Naršyklės nustatymai (2)
Mūsų svetainės slapukai (3)
(1) Paslaugų teikėjų slapukai
Naudojame „Google Analytics“ paslaugas analizuodami, kaip naudojatės mūsų svetaine. Daugiau apie Google privatumo politiką galite sužinoti čia. Jei norite sužinoti daugiau apie tai, kaip galite pasiekti, tvarkyti arba ištrinti su „Google“ paskyra susietą informaciją, žr. „Skaidrumas ir pasirinkimas“.
Šioms patikimoms BDAR atitinkančioms įmonėms leidžiame naudoti slapukus ar panašias technologijas reklamos ar tyrimų paslaugoms teikti: mūsų svetainė naudoja paslaugą „Google Analytics“, kad suprastų, kaip lankytojai naudojasi svetainės turiniu. Jei nenorite, kad jūsų naršyklė naudotų „Analytics“, galite įdiegti „Google Analytics“ naršyklės priedą. Jei norite sužinoti daugiau apie Google Analytics ir privatumą, spustelėkite čia. Tiesioginės rinkodaros tikslais naudojame Google Partners reklamos sistemą. Tai padeda mums parodyti jums aktualius pasiūlymus. Šiuos nustatymus galite pakeisti čia. Norėdami sužinoti daugiau apie Google skelbimus ir privatumo politiką, spustelėkite čia. Tiesioginės rinkodaros tikslais turime teisę naudoti Facebook reklamos platformą, kuri pagal surinktus slapukus padeda geriau atpažinti pirkėjo poreikius. Norėdami sužinoti daugiau apie Facebook privatumo politiką, spustelėkite čia. Taip pat galite spustelėti čia norėdami pakeisti savo skelbimų nustatymus Facebook platformoje. Tiesioginės rinkodaros tikslais turime teisę naudoti „RTB House“ reklamos platformą, kuri pagal surinktus slapukus padeda geriau atpažinti pirkėjo poreikius. Norėdami sužinoti daugiau apie RTB House privatumo politiką, spustelėkite čia. Taip pat galite pakeisti savo skelbimų nustatymus RTB House platformoje spustelėję čia. Tiesioginės rinkodaros tikslais turime teisę naudoti „Adform“ reklamos platformą, kuri pagal surinktus slapukus padeda geriau atpažinti pirkėjo poreikius. Norėdami sužinoti daugiau apie Adform privatumo politiką, spustelėkite čia. Turime teisę naudoti „Hot Jar“, kad optimizuotume klientų patirtį svetainėje. Norėdami sužinoti daugiau apie šią privatumo politiką, spustelėkite čia.
Dauguma naršyklių leidžia vartotojams atsisakyti slapukų arba juos ištrinti. Veiksmai gali skirtis priklausomai nuo naršyklės ir jos versijos. Toliau pateikiama naujausia informacija, kaip užblokuoti arba ištrinti slapukus paslaugų teikėjų svetainėse, pvz., „Chrome“; Firefox; Internet Explorer ir Safari.
Atminkite, kad slapukų ištrynimas arba išjungimas gali paveikti jūsų patirtį ir galbūt negalėsite pasinaudoti tam tikromis mūsų svetainės funkcijomis.
Yra keturi pagrindiniai slapukų tipai. Štai kaip ir kodėl juos naudojame:
(1) Svetainės funkcijų slapukai: šie slapukai leidžia naršyti svetainėje ir naudoti galimas funkcijas, pvz., „Įdėti į krepšelį“.
(2) Svetainės analizės slapukai: šie slapukai leidžia įvertinti ir analizuoti, kaip mūsų klientai naudojasi mūsų svetaine, pagerinti jos funkcionalumą ir apsipirkimo patirtį.
(3) Klientų pasirinkimo slapukai: kai naršote arba apsiperkate svetainėje www.zillo.lv, šie slapukai įsimins jūsų nuostatas, kad galėtume padaryti jūsų apsipirkimo patirtį tobulą ir pritaikytą būtent jums.
(4) Tiksliniai arba reklaminiai slapukai: šie slapukai naudojami atitinkamiems skelbimams rodyti. Šie slapukai riboja skelbimo parodymų skaičių ir padeda įvertinti rinkodaros kampanijų efektyvumą.
KAIP SUSISIEKTI SU MUMIS?
Mes visada norime susisiekti su savo klientais (ypač jei manote, kad jus nuvylėme arba galėtume patobulinti).
Taip:
Turite klausimų arba komentarų apie šį skelbimą;
Norite, kad ateityje nenaudotume jūsų informacijos;
Jei norite pasinaudoti bet kuria iš aukščiau nurodytų teisių arba turite skundų, susisiekite su mumis.
Su mūsų privatumo specialistais galite susisiekti rašydami mums adresu info@zillo.lv
Warranty terms
1. All goods purchased at www.zillo.lv have a manufacturer's warranty.
2. The warranty period specified by the manufacturer for the goods is different, it can be up to five years.
3. Information about the manufacturer's warranty period for the specific product can be found in the product description or it is possible to ask a www.zillo.lv customer consultant.
4. In cases where the manufacturer has set a warranty period shorter than two years for a product, the consumer has the right to file a claim for non-compliance of the product with the terms of the contract within two years
from the moment of purchase.
5. The right to submit a claim is valid if the product was used only in the intended conditions and only in the household.
6. Legal entities that are not Consumers are provided only with the warranty period specified by the Manufacturer.
7. We inform you that the manufacturer's warranty conditions are valid if the buyer can present:
7.1. proof of purchase document (cheque, delivery note); 7.2. manufacturer's or distributor's warranty card (if the manufacturer or distributor has included one in the product package).
7.3. you can find information about the manufacturer's certified service centers on the manufacturer's or distributor's warranty card, by calling the manufacturer's representative office or the distributor indicated on the
product packaging, or by writing to the e-mail address: info@zillo.lv
8. We inform you that the warranty conditions do not apply to the product's additional accessories (for example, product accessories), power elements (for example, batteries, accumulators), accessories that have a limited
resource (for example, fuses, headphones, microphones).
9. The terms of the manufacturer's warranty are not valid against damage caused by the fault of the buyer or user and are:
9.1. the product has damage to warranty seals, serial numbers;
9.2. the product has not been used for its intended purposes and has not been operated as indicated in the product's instruction manual;
9.3. scratched, broken structures, cracked screen, water poured in places not intended for it, product cared for by incorrect means, if extraneous objects are found in the product, insects have been allowed to enter the product
or any other traces that indicate improper use of the product;
9.4. if the damage occurred due to non-compliance of the supply voltage, telecommunications, cable networks with the standards set by the manufacturer, due to rapid temperature fluctuations, as well as other domestic and external
factors, such as soot, smoke, dust, moisture, shocks, scratches;
9.5. if the product shows signs of unqualified repair;
9.6. in cases of natural wear and tear of elements.
9.7. if the product has used non-standard power supply units, accessories and spare parts, as well as consumables (such as cartridges, toners, etc.) that have not been certified by the manufacturer for use with the specified
product, and if this has caused damage to this product;
9.8. the warranty does not apply to additional equipment - batteries, headphones, connecting cables, charging devices, remote controls).
9.9. if the product has been used by the buyer for production or professional purposes (in case the specific product is not intended for such purposes);
9.10. the warranty does not apply if damage has occurred as a result of incorrect product transportation.
10. In case the product is damaged, the buyer has the following options:
10.1. go to the service center specified in the manufacturer's or distributor's warranty card (taking the proof of purchase and the warranty card with you) - we recommend it as the fastest option for preventing damage to the
product;
10.2. apply for warranty service at any time by clicking on the "Apply for service" section, and our employee will contact you about further actions.;
10.3. call by phone, where an zillo.lv employee will listen to the buyer and recommend the best solution.
11. In the event that the warranty service is not valid, but the buyer refuses the paid repair, then the buyer must cover the diagnostic costs, and the buyer receives the Service Center's conclusion on the detected damages.
If the buyer agrees to the paid repair, then the diagnostic costs do not have to be covered.
12. Procedure for handling complaints and out-of-court disputes.
Please submit a complaint about the availability or quality of goods electronically by sending it to the email address info@zillo.lv or in writing by sending it to the address . The complaint will be considered within 15 working
days from the day of receipt of the complaint, with the answer being sent to the contact address indicated in the complaint.
If the complaint is recognized as unfounded and you do not agree to the recognition of the complaint as unfounded, you have the right to use the alternative dispute resolution options provided for in the laws and regulations,
by submitting a written application to the seller of the goods for out-of-court dispute resolution, stating:
- name, surname, contact information;
- date of submission of the application;
- the nature of the dispute, claims and their justification.
Information on out-of-court dispute resolution options and out-of-court dispute resolvers:
- Information on the dispute resolution process: www.ptac.gov.lv/lv/content/stridu-risinasanas-process
- Information on the database of out-of-court consumer dispute resolvers: www.ptac.gov.lv/lv/content/arpustiesas-pateretaju-stridu-risinataju-datubaze
- Information on online dispute resolution (ODR): If there is a problem with a product purchased online, the customer can use the ODR platform to submit a complaint to an independent dispute resolution body. Link to SIT platform:
ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=LV
We remind you that within 24 months from the day of delivery of the product, consumers have the legal right to file a claim for a product that does not meet the terms of the contract.
Terms of use of the right of withdrawal
1. Right of refusal:
1. You have the right to withdraw from this contract within 14 (fourteen) days without giving a reason.
2. The exercise of the right of withdrawal will expire after 14 days from the day on which you have obtained or a third party other than the carrier and indicated by you has obtained possession of the goods.
3. In order to exercise the right of withdrawal, you must inform us SIA SME BALTIC, e-mail address: info@zillo.lv, of the decision to withdraw from this contract.
4. In order for the deadline for the right of withdrawal to be respected, it is sufficient if you send your notification about the exercise of the right of withdrawal before the expiry of the right of withdrawal.
2. Consequences of refusal:
5. If you cancel this contract, we will refund to you all payments received from you, including delivery costs (excluding any additional costs incurred because you have chosen a delivery method other than the cheapest
standard delivery method we offer), no later than Within 14 days of the day we were informed of your decision to withdraw from this contract. In any event, you will not be charged any fee in connection with such refund.
6. You must request the delivery of the goods by calling the phone or by sending an e-mail to info@zillo.lv without undue delay and in any case no later than 14 days from the day you notified us of your decision to withdraw
from this contract. The deadline will be met if you also send the goods back to the address , before the end of the 14-day deadline. Please note that SIA SME BALTIC has the right to record possible visual damage of the
goods, as well as the contents of the package, at the time of acceptance of goods sent by Ekprespasta. In cases where, when sending the goods to SIA SME BALTIC customer center using courier, SIA SME BALTIC finds damage
to the goods or non-compliance of the goods with the visual condition and packaging at the time of receiving the goods, you will be informed and a copy of the statement of findings will be sent to you.
7. You will be responsible for the direct costs associated with returning the goods. The maximum cost could be around 50 EUR.
8. You are only responsible for the decrease in the value of the goods, if the goods are not used to establish the nature, characteristics and operation of these goods, but for other purposes.
9. During the period of exercise of the right of refusal, you have the right to use the product to the extent necessary for testing the nature, properties and operation of the product. (to the same extent as it could be
done before buying the product in a regular store, for example, for portable computers, visually familiarize yourself with the appearance and size of the computer, but without performing any manipulations, including activating
the pre-installed operating system on the computer; for mobile phones - without tearing off the protective film, turning it on without inserting a SIM card and not making calls, not synchronizing data, etc.). By using the
right of withdrawal, you are responsible for the use of the product beyond what is intended for the purpose of testing the nature, characteristics and performance of the product. You are responsible for the use of the product
during the period of exercise of the right of withdrawal, which is incompatible with the principle of good faith, as well as for the reduction of the value, quality and safety of the product.
SIA SME BALTIC asks consumers to use the product as much as it is necessary to check the nature, properties and operation of the product, for example, to use the product as much as possible before purchasing the product
in a regular store, for example, for portable computers, to visually familiarize yourself with the appearance and size of the computer, but a request not to perform any manipulations, including activating the operating
system pre-installed on the computer; for mobile phones - do not tear off protective films, turn on the product without inserting a SIM card and do not make calls, do not synchronize data, etc.
10. You are responsible for maintaining the quality and safety of the product during the period of exercising the right of withdrawal.
11. Except for the cases specified in clause 12 of these regulations, you can use the right of withdrawal and unilaterally withdraw from the contract within 14 days, covering:
11.1. expenses for the delivery of the product, which is not the cheapest standard delivery method offered by SIA SME BALTIC;
11.2. the direct costs of returning the goods, except for cases where SIA SME BALTIC has agreed to cover these costs or has not informed you that you have to cover the costs;
11.3. decrease in the value of the product, if the product is used for a purpose other than to clarify the nature, characteristics and operation of the product, as confirmed by the diagnostics performed at the service
authorized by the manufacturer of the product. You are not responsible for the decrease in the value of the product if SIA SME BALTIC has not informed you about the right of withdrawal in accordance with the procedures
specified in the regulatory acts regulating the protection of consumer rights;
3. The consumer cannot use the right of refusal:
12. In the cases specified in Clause 22 of the Cabinet of Ministers Regulation No. 255 of May 20, 2014 "Regulations on distance contracts", including if:
the price of the product depends on the fluctuations of the financial market, which the seller cannot control and which may occur during the right of withdrawal;
the goods are made to the consumer's instructions or are clearly personalized;
the product perishes quickly or expires soon;
the consumer has opened the packaging of a product that cannot be returned due to health and hygiene reasons, such as an electric toothbrush, epilator, electric beard shaver, beard/hair trimmer, electric hair clipper,
in-ear audio headphones and other similar goods of nature, if the packaging of these goods has been opened and/or the security seal has been damaged;
the product, due to its characteristics, will irreversibly mix with other things after delivery; the consumer has requested the seller or service provider to come and perform urgent repairs or maintenance work. If the
seller or service provider, when visiting the consumer, provides an additional service or supplies goods that are not necessary spare parts to carry out repairs or maintenance work, the right of refusal is applicable to
said additional services or goods;
the consumer has opened the package of audio recording or video recording or computer programs;
the contract is concluded for the supply of digital content, which is not supplied on a permanent data carrier, if the supply of digital content has been initiated with the consumer's prior express consent and confirmation
of the loss of the right of refusal;
13. The zillo.lv online store does not store copies of the purchase contract
14. In order to correct input errors made during the order, please contact us by phone () or send an e-mail: info@zillo.lv
15. You can fill out the purchase application in Latvian or Russian.
16. SIA SME BALTIC website www.zillo.lv has posted forms on the exercise of the right of refusal. Download
17. The images of the products displayed in the online store www.zillo.lv may differ slightly from the offered product. In order to clarify or specify the description of the product or to eliminate confusion related to its
ordering, please contact www.zillo.lv by e-mail: info@zillo.lv in order to avoid unpleasant misunderstandings.
18. SIA SME BALTIC informs that, upon ascertaining the loss of value of the returned goods, it will apply to the court for compensation of losses caused by SIA SME BALTIC, which occurred as a result of the consumer's actions.
19. Please submit a complaint about the availability or quality of goods electronically by sending to the following electronic mail address - info@zillo.lv or please submit a complaint in writing to the following address:
The complaint will be considered within 30 days from the day of receipt of the complaint, with the answer being sent to the contact address indicated in the complaint.